Days
Hours
Minutes
Seconds

Ultimate Warrior 2018

1 & 2 September Roermond

Ticket vragen

Ik heb een fout gemaakt in mijn persoonlijke gegevens, kan ik dit wijzigen?

Het wijzigen van deelnemersgegevens kan via de klantenservice van PayLogic. Aanvragen tot omzettingen van foutief ingevoerde gegevens kan tot 3 weken voorafgaand aan een event, neem hiervoor mailcontact op met Paylogic, of bel: (voor NL) 0900 7295 6442 (€1,- per gesprek) of (BE) 0900 70155 (€0,50 per p/m).

Ik ben mijn (e)ticket kwijt, wat nu?

Jouw e-ticket kwijt en/of je mails verwijderd? Je kunt je e-tickets nogmaals uitprinten via je persoonlijke PayLogic account.Log in bij PayLogic en vraag je ticket nogmaals op.

Ik wil mijn huidige ticket downscalen naar een kortere afstand, kan dit?

Ja, op de dag van het evenement kan je er zelf voor kiezen om een mindere afstand te lopen, hier hoef je geen melding van te maken. Het prijsverschil in afstand kan helaas niet met terugwerkende kracht worden verrekend.

Ik wil mijn ticket upgraden naar een langere afstand, kan dit?

Ja, dit is mogelijk. Let op: Het aanvragen van deze upgrade kan tot drie weken voor de start van het evenement m.b.v. dit formulier.Voor de upgrade betaal je naast het prijsverschil in afstand, €1.95 administratie kosten. Aanvragen worden binnen vier weken, of drie weken voorafgaand aan een event, behandeld via Paylogic.

Evenement vragen

Wat is het verschil tussen de verschillende startvakken?

Ieder startvak is gekoppeld aan een bepaalde afstand en vernoemd naar Japanse warrior. De tijden achter de startvak namen geven aan hoe laat je moet beginnen.

Wat is de minimum leeftijd voor de events?

De minimum leeftijd varieert per afstand:

  • 5 km: Min. lft. 09 jaar+ 1 volwassenen
  • 7 km & 14 km: Min. lft. 15 jaar
  • 19 km & 21 Km: Min. lft. 18 jaar

Kan ik komen kijken? Betaal ik dan entree?

Natuurlijk ben je van harte welkom om de deelnemers aan te komen moedigen, entree is gratis en het terrein opent om 08.30u. Er zijn naast vele hindernissen ook verschillende standjes, catering etc. rond het start- finishgebied te zien. Bij gebruikmaking van parkeergelegenheden kan parkeergeld worden gevraagd.

Moet ik elk obstakel doen / overwinnen?

Ultimate is geen race, het is je eigen uitdaging. Bij elke hindernis is er een mogelijkheid vooreen ‘walk by’ en je bepaalt altijd zelf waar je grenzen liggen en tot waar je wilt gaan! Let Op doe je een walk by moet je helaas wel penalty’s doen.

Zijn er verzorgingsposten onderweg?

Ja. Tijdens de run zijn er verschillende verzorgingsposten aanwezig waar naast water ook sportdrank, fruit en voldoende voeding aanwezig is. Tot slot is er ook nog Red Bull gemengd met water te verkrijgen. De Red Bull Regular gemengd met water voorziet je van extra energie die je nodig hebt bij het overwinnen van uitdagende obstakels. Red Bull vitaliseert je lichaam en geest. Voor de Ultimate Warrior is het mogelijk om zelf extra voeding bij de daarvoor ingerichte post neer te leggen.

Zijn er douches aanwezig?

Na de evenementen is het mogelijk om jezelf af te spoelen. Deze afspoel plaatsen zijn gescheiden voor mannen en vrouwen, echter zijn er geen douchecabines aanwezig.

Kan ik mijn bagage (veilig) opbergen?

Ja, als deelnemer kun je kosteloos je bagage inleveren bij een bewaakte garderobe. Je krijgt hier een polsbandje waarmee je jouw bagage na de run weer op kunt halen.*

Let op, enkel 1 stuk bagage per deelnemer. *Het opbergen van bagage is altijd op eigen risico.

Zijn er omkleed mogelijkheden?

Ja, er is een gescheiden omkleed ruimte voor dames en heren aanwezig.

Hoe laat is de start / gaat het terrein open?

Er zal gestart worden in startvakken welke om de 20 minuten vertrekken, het eerste startvak begint om 09:40 uur. Bij de inschrijving maak je zelf een keuze voor je startvak/starttijd. Faciliteiten op het terrein openen om 08:30u.

Wat is het adres?

Roermond
Buggenummerweg 5, 6041 AH Roermond door rijden onder het tunneltje

Na het evenement

Wanneer komen de (actie)foto's online?

De finishfoto’s van de Ultimate Warrior verschijnen na de persoonlijke foto’s en video’s op onze Facebookpagina’s!

Alle actiefoto’s & -video’s van tijdens de run verschijnen in de week na het event op onze website!

Veel kijkplezier alvast!

Ik kan mijn foto's niet vinden, wat nu?

Je kunt je actiefoto’s en video’s opzoeken via de Foto & Video pagina! Sta je er niet tussen? Probeer dan de naam van je vriend(in), wellicht staan jullie er samen op. Geen foto? Dan heeft de betreffende fotograaf je helaas gemist en/of heb je het obstakel overgeslagen.

Geen paniek, er volgen nog meer foto’s waar je vast en zeker op staat!

Zijn er mogelijkheden om te overnachten?

Ultimate Warrior   heeft op een aantal locaties hotels/campings. Voor jullie:

Asselts Bed en Breudje

Van der Valk Hotel

Hotel Dux

Ik ben mijn spullen kwijtgeraakt, hebben jullie ze gevonden?

Gevonden voorwerpen worden tijdens onze evenementen bij de lost- en found afdeling ingeleverd. Ben je iets kwijtgeraakt? Stuur een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving (incl. serienummer) van het product naar onderstaand adres: info@ultimatewarrior.nl

Zodra wij iets hebben gevonden nemen we contact met je op!

Volg ons op Facebook

Maak onder andere kans op geweldige prijzen, waaronder entreebewijzen voor onze obstacle run inclusief moddervette merchandise!